dissabte, 1 juny de 2013

La vuelta al mundo {tanques i reixes}

Mentre ja porto una bona estona davant el full en blanc, intentant escriure les quatre ratlles que tancaran aquest mes de maig, em recordo que si alguna vegada una barrera m’ha impedit fer quelcom la única cosa que he hagut de fer és saltar-la, mai hi he tingut por. Per sort, moltes de les barreres que ens planteja la vida acaben sent fruit de les nostres pròpies pors, però ara aquestes pors sembla que s’han transformat en quelcom molt més gran del que hi ha dins la nostra ment, quelcom que està minant el nostre present i el nostre futur, contra el que caldrà molt més que saltar una tanca.
Si he d’escollir entre moltes de les imatges que ens ha deixat aquest mes de maig, em quedo amb les de la vaga en l’educació del dia 9 i les de la celebració del segon aniversari del moviment 15-M que ens ha retratat Jesús G.Pastor, unes imatges com a contrapunt a la primavera.








Tanques i reixes, potser la interpretació que he fet del tema d’aquest mes de La vuelta al mundo no és del tot optimista, em perdonareu si sóc com una muntanya russa, sobre el paper acostumo a ser molt espontània i no tot sempre és bellesa, encara que les fotografies són preses en moments molt bonics.


Edició. Aquí us deixo el resum que ha fet la Jackie Rueda del tema del mes de maig i entre les fotografies escollides n'hi ha una de les meves! Genial, estic super contenta!

9 comentaris:

  1. Em semblen unes imatges bellíssimes.... de les millors fotogràfies que has fet! m'ecanten!!! i especialmente em quedo, i estic segura que la Jackie premiarà, és aquest amapola solitaria sortint de la reixa. Revolucionant-se, rebelant-se buscant llibertat...!!!!! Una imatge divina!!!!

    ResponElimina
  2. Excel·lents imatges Gemma.
    M'agraden totes, però em quedo amb la del gat mirant, desconfiat, cap l'infinit.
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Gràcies, Gemma,
    Per les teves reflexions, sensibilitat i les teves poètiques reivindicatives imatges!
    Bon diumenge!

    ResponElimina
  4. Totes son molt maques,pero posats a escollir,hem quedo amb les dues ultimes. Ho dic perque les flors li donen mes vida i color.

    Una abraçada,Gemmma!

    ResponElimina
  5. que chulas te han quedado, me gusta mucho la ultima de la cerca de madera y la primera de las amapolas.

    ResponElimina
  6. Molt maques, m'encanta la de les amapoles intentant sortir de les reixes! Una abraçada!

    ResponElimina
  7. es curiós com si a qualsevol foto hi poses un gat la foto millora, es genial :D

    ResponElimina
  8. La rosella travessant la tanca es genial.... i la del gat m'encanta!!
    Felicitats, bones fotos (no tot ha de ser sempre optimista!)
    T'he trobat perquè compartim fotos al mural de la Jackie d'aquest mes :-)

    ResponElimina