diumenge, 6 gener de 2013

La vuelta al mundo {mi Navidad}

Hem deixat el Nadal enrere, i amb ell tots els nervis i a l’hora la il·lusió d’aconseguir uns dies bonics pels meus fills. Em sento feliç, satisfeta d’haver-ho aconseguit, de veure’ls també feliços, alegres, i que t’ho diguin encara t’omple més.

Han sigut dies de nadales i pastorets a l’escola, tenim tota una estrella a la família, de l’amic invisible a l’institut, jo que no soc massa ni de deus ni pàtries ni banderes ara m’han penjat una estelada en una habitació, de veure pel·lícules des del sofà tapats amb mantes i amb una estufa a prop, la nit de Nadal la calefacció ens va dir prou, de passejades fotogràfiques redescobrint paisatges, la fotografia s’ha convertit en un dels meus motors, de cuina, àpats especials per a persones especials, de regals, somriures, somnis i il·lusions renovades.

Ara reiniciem el nostre dia a dia, el retorn a la normalitat, feina, escola, prima de risc i retallades, però a estones torno al món fantàstic d’Alícia al país de les meravelles.


Aquestes fotos són la meva aportació d'aquest passat mes de desembre al grup de flickr La vuelta al mundo, i també les podeu trobar al meu àlbum de flickr.
Desitjo que us agradin, per mi ha sigut un nou repte amb el que m'ho he passat molt bé.

9 comentaris:

  1. bones fotos!
    i bona tornada a la rutina!

    ResponElimina
  2. Bonita aportación, me encantan tus fotos!

    ResponElimina
  3. Que mosaico tan colorido y navideño que hiciste!! Hermosas!

    ResponElimina
  4. que bonitas, y cuantas!!! me gusta como te ha quedado el conjunto.

    ResponElimina
  5. Quines fotos mes bonicas :) I quant de colors . Feliç any !

    ResponElimina
  6. Un preciós collage:))
    resultat de la suma de unes belles fotos,
    una abraçada,

    ResponElimina
  7. Ostres!!! jo també vaig fer el minicurs però el resultat no va ser tan esplèndid!!! Totes juntes fan molt de goig!!

    ResponElimina